»Eno je interventni zakon, s katerim bi omogočili subvencioniranje potnikov, ne letalskih družb. Subvencije bi šle za destinacije, ki jih bomo z ministrstvom za gospodarstvo določili kot ključne.«
»Prevoznike bi subvencionirali z desetimi evri na potnika.«
»Interventni zakon daje vtis, da predstavlja osnutek za prihodnji zakon o zapiranju Premogovnika Velenje. Namesto zagotavljanja prehodnega obdobja, ki bi omogočilo pravični prehod, se naslanja na obdobje do leta 2029, čeprav je strategija za izstop iz premoga že sprejeta in določa končni rok leta 2033. Ta predčasni izstop bi povzročil večjo destabilizacijo gospodarstva v regiji, saj gospodarstvo ni pripravljeno na tako hiter prehod.«
»Namen zakona ni oviranje gospodarstva ali oteževanje dela, ampak vzpostavitev verodostojnih evidenc, ki jih inšpektorat za delo v primeru kršitev delovnega časa potrebuje za zagotavljanje zakonsko opredeljenih delavskih pravic ter za vzpostavitev reda tam, kjer se te kršitve najbolj množično pojavljajo.«
»Program subvencioniranja letalskih prevoznikov je trileten in ostaja.«
»Očitno je nemogoče, da so potniki preživeli.«
»Ministrstvo za kulturo je intenzivno sodelovalo pri pripravi prvega interventnega zakona.«
»To je še ena napaka in dobesedno metanje denarja skozi okno. Namesto, da bi podprli ustanovitev novega letalskega prevoznika, ki bi po moji oceni stal med 10 in 15 milijoni evrov, kar je v primerjavi s porabljenimi sredstvi za različne namene, majhna vsota.«
»Predlagamo, naj se v primeru ohranitve zneska varstvenega dodatka nemudoma dvigne minimalna pokojnina na 600 evrov.«
»Po razveljavitvi interventnega zakona bomo še naprej podpirali strokovne rešitve, ki bodo omogočale čim hitrejšo vzpostavitev ravnovesja med sobivanjem z velikimi zvermi in varnostjo človeka.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju